Progimnazijos mokytojai dalyvavo kvalifikacijos tobulinimo programos „Lyderystė pokyčių valdymui“ antrajame seminare „Susitarimai ir jų laikymasis – būtina sąlyga siekiant bendrų progimnazijos tikslų“. Tai buvo puiki galimybė gilinti savo žinias ir dalintis patirtimi su kolegomis.
Seminaro metu buvo aptartos šios svarbios temos:
Kokia mokykla… NEGERA? – diskutavome, kokie veiksniai lemia neefektyvios mokyklos atsiradimą ir kaip jų išvengti.
Veiksmingos mokyklos modelis – analizavome, kokios savybės apibūdina sėkmingą ir veiksmingą mokyklą.
Neveiksminga mokykla – gilinomės į neveiksmingos mokyklos požymius ir ieškojome sprendimų, kaip ją paversti veiksminga.
Kada smagu mokytis ir išmokstama neįdomių dalykų? – aptarėme būdus, kaip padaryti mokymąsi įdomų ir prasmingą net mokant sudėtingų ar neįdomių dalykų.
Įsitraukimas į mokymąsi – kalbėjome apie mokinių įsitraukimo į mokymosi procesą svarbą ir būdus, kaip jį skatinti.
Kas (ne)padeda mokiniams įsitraukti į mokymąsi? – nagrinėjome kliūtis, trukdančias mokiniams įsitraukti į mokymąsi, ir ieškojome efektyvių sprendimų.
Kaip turėtume mokyti, kad mokiniai MOKYTŲSI ir IŠMOKTŲ? – diskutavome apie metodikas, kurios padeda mokiniams ne tik mokytis, bet ir įsisavinti mokomą medžiagą, bei pristatėme susitarimus, kurių laikysimės kartu.
Seminaras buvo informatyvus ir skatinantis susimąstyti. Dėkojame visiems dalyvavusiems ir tikimės, kad įgytos žinios prisidės prie mūsų mokyklos sėkmės!
Lektorė – dr. Jūratė Valuckienė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Regionų plėtros instituto docentė.